ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η δημόσια αστική συγκοινωνία είναι κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα και πρέπει να προσφέρεται σε όλους τους πολίτες χωρίς προϋποθέσεις και με χαμηλό κόστος.

Ο Δήμος μας εξυπηρετείται ακόμα από υπεραστική συγκοινωνία η οποία είναι ακριβή ιδιαίτερα για τα πιο αδύναμα οικονομικά κοινωνικά στρώματα.

Το αποτέλεσμα αυτών είναι να έχουμε μια συγκοινωνία με μεγάλη οικονομική επιβάρυνση και ανεπαρκή εξυπηρέτηση των κατοίκων μιας περιοχής με αστικά πλέον χαρακτηριστικά.

Καθημερινές είναι επίσης οι μετακινήσεις προς τον προαστιακό στο Κορωπί των συμπολιτών μας που κατοικούν μόνιμα εδώ και εργάζονται στην Αθήνα.

Το 2012 –σε πείσμα όσων και σήμερα επιμένουν να διασπούν το λαό προωθώντας έναν άκρως αντιδραστικό κι επικίνδυνο τοπικισμό (στο όνομα δήθεν του καλού για το Πόρτο Ράφτη), ζητούν δε την ψήφο του λαού στις επερχόμενες εκλογές με αυτό το σκεπτικό, τρεις χιλιάδες εργαζόμενοι από το Πόρτο Ράφτη και το Μαρκόπουλο ζήτησαν επώνυμα τη λύση του προβλήματος σε υπόμνημα που κυκλοφόρησε με ευρεία αποδοχή.

Το Νοέμβριο του 2017 το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μαρκοπούλου πήρε κατά πλειοψηφία θετική απόφαση για το θέμα, μετά από πρωτοβουλία τοπικών συλλογικοτήτων.

Ας κρίνει ο λαός, ότι πράγματι ανέξοδα πάρθηκε η εν λόγω απόφαση για να ξεχαστεί στα συρτάρια και να περάσει στις καλένδες στη συνέχεια -αφού η δημοτική Αρχή ΔΕΝ έκανε καμία κίνηση διεκδίκησης στην κατεύθυνση υλοποίησης της.

Ας κρίνει ο λαός , ότι από τους 29 δημοτικούς συμβούλους μόνο οι 19 ήταν παρόντες , παρά τη σοβαρότητα του θέματος.

Ας κρίνει ιδιαίτερα αυτούς που εκ νέου διεκδικούν την ψήφο του, ενώ  καταψήφισαν την -έστω για τα μάτια του κόσμου, θετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εκπροσωπώντας ευθέως τα ιδιωτικά συμφέροντα λίγων σε βάρος των συμφερόντων των πολλών και του κοινού καλού!

Στη συνέχεια το 2017 φορείς & συλλογικότητες της περιοχής προσέφυγαν στον ΟΑΣΑ για το ίδιο θέμα κι ενώ συνάντησαν θετική αντιμετώπιση στο να ξεκινήσουν οι διαδικασίες σχεδιασμού και υλοποίησης της σύνδεσης του Δήμου μας με τον σταθμό Προαστιακού – Μετρό Κορωπίου με αστικά λεωφορεία, το θέμα σταμάτησε στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών και στον Υπουργό κ. Σπίρτζη.

Το γιατί έγινε φανερό τον Οκτώβρη του 2018 όταν η Κυβέρνηση έφερε στη Βουλή Νομοσχέδιο που άνοιξε ακόμη περισσότερο το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση των οδικών αστικών συγκοινωνιών. Μάλιστα, με το Νόμο αυτόν προωθείται η επέκταση του κανονισμού για την «απελευθέρωση» των οδικών επιβατικών αστικών συγκοινωνιών. Συγκεκριμένα, ο αρμόδιος υπουργός θα έχει τη δυνατότητα να προβεί σε προκήρυξη διαγωνισμού για τη σύναψη σύμβασης παραχώρησης της δημόσιας αστικής οδικής μεταφοράς επιβατών σε ιδιωτικές εταιρείες, με πρόσχημα τη «διασφάλιση της συνεχούς παροχής αστικών μεταφορών επιβατών».

Εμείς θεωρούμε πως πρέπει να λειτουργήσει άμεσα δημόσια αστική γραμμή συγκοινωνίας!

Το κόμμα μας έχει επανειλημμένα φέρει το θέμα στη Βουλή με αιχμή τη δωρεάν χρήση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών τις πρωινές ώρες (5 – 8 π.μ.) και κάλυψη του κόστους από τον κρατικό προϋπολογισμό!

Η θέση μας για επέκταση των αστικών συγκοινωνιών σε όλη την Αττική είναι ρεαλιστική, γιατί πηγάζει από τις ανάγκες των ίδιων των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων, δεσμευόμαστε γι αυτό ως Λαϊκή Συσπείρωση και καλούμε -από την επομένη των εκλογών, το λαό να τη διεκδικήσουμε μαζί !

 

Μαρκόπουλο 4 Μάη 2019

 

Η Γραμματεία της Λαϊκής Συσπείρωσης